reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Pavol Piroha

Pavol Piroha

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Ak po niečom veľmi túžiš, tak to dosiahneš. Len musíš chcieť."Tak asi takýto som ja. Dobrodruh, filmár a fotograf na voľnej nalomenej nohe.Dôchodca z donútenia.Vyznavač a konzument adrenelínu v každej podobe.Propagátor zaujímavostí a krás Slovenska.Viac na mojej webovej stránke: http://piroha-tv.webnode.cz/ Zoznam autorových rubrík:  CestovanieTuristikaKultúra

reklama

Turistika

Z Horného do Dolného. Vadičova

Pavol Piroha

Z Horného do Dolného. Vadičova

Pred časom mi jeden bloger napísal:"Ja osobne by som na Kysuce žiadneho turistu nezobral. Neexistuje cesta po značke, ktorej väčšia časť nie je totálne rozbitá. Stretneš viac ľudí na kolesách ako peších, ktorí sú ešte nasrdení že musia spomaliť a jediné čím sa môžeš pokochať sú holoruby."Ja som mu vtedy oponoval a vyslovil som myšlienku, že tak čierno by som turistiku na Kysuciach nevidel. Ale pre istotu som sa šiel osobne presvedčiť ako to na niektorých málo náročných a navštevovaných úsekoch skutočne je.

  • 27. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 120x
  • 4
Vrátna dolina - Sokolie

Pavol Piroha

Vrátna dolina - Sokolie

Vrátna. Jedna z kedysi kúzelných dolín Slovenska sa vraj pomaly mení na sídlisko. Preto som bol zvedavý, čo z niekdajšej nádhery je ešte k videniu. A kupodivu, je toho stále dosť. Iba širokouhlý objektív treba vymeniť za tele. Alebo si nájsť priehlbeň a pozerať viac do neba.

  • 16. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 680x
  • 3
Podskalský Roháč

Pavol Piroha

Podskalský Roháč

Na Slovensku je vraj veľa Roháčov. Ja som doteraz poznal dva. Ostrý v Roháčoch a Čiakov v Súľovských skalách. Oddnes poznám aj ten nad obcou Podskalie.

  • 7. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 486x
  • 0
Predjarie na Kysuciach

Pavol Piroha

Predjarie na Kysuciach

Príjemné slnečné počasie ma inšpirovalo znovu si obuť ošúchané túlavé topánky a ísť vyskúšať novučičký prírastok do môjho zobrazovacieho zbrojného arzenálu.Ježiško sa totiž rozhodol spraviť mi radosť, a tak ma ešte na Vianoce potešil novučičkou videokamerou. A tu je niekoľko obrázkov z nej a zopár mojich postrehov z príjemnej prechádzky.

  • 24. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 934x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu